Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec porta, mi ut facilisis ullamcorper, magna risus vehicula augue, eget faucibus magna massa at justo. Sed quis augue ut eros tincidunt hendrerit eu eget nisl. Duis malesuada vehicula massa... Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec porta, mi ut facilisis ullamcorper, magna risus vehicula augue, eget faucibus magna massa at justo. Sed quis augue ut eros tincidunt hendrerit eu eget nisl.

HydraFacial

De techniek – De HydraFacial™ gebruikt een actieve, serum-gebaseerde peelingtechniek, genaamd Vortex-Fusion ™. Door deze technologie worden dode huidcellen verwijderd en wordt er een frisse huid naar boven gehaald. De gepatenteerde spiraalvormige HydroPeel® tip is wat HydraFacial™ zo uniek maakt.

• De groeven van de spiraalvorm laten meerdere passages over de huid toe, wat leidt tot een effectievere peeling.

• De tip brengt gelijktijdig de gewenste serums in de huid.

• Dankzij een vacuümsysteem kunnen de tips tevens onzuiverheden en dode huidcellen verwijderen.

• De tips zijn disposable waardoor het risico op het verspreiden van bacteriën geëlimineerd wordt.
.

Reiniging + Peeling

Leg een nieuwe huidlaag bloot met een zachte reiniging

en een milde exfoliëring.

Extractie + Hydratatie

Verwijder onzuiverheden uit poriënmet pijnloze zuigkracht.

Verzorg met intense hydratatie die de dorst van de huid lest.

Insluizing + Bescherming

Verzadig de huid met antioxidanten en peptides om je

gezonde gloed te maximaliseren.

Werkwijze HydraFacial

De HydraFacial™ behandeling is een slechts 30 minuten durend 4-stappenplan.

1. Reiniging en exfoliatie van de huid gebeuren met behulp van Lactaatzuur en Glucosamine.

2. Zuren zoals Glycolzuur en Salicylzuur zorgen voor een diepere exfoliatie.

3. Pijnloos verwijderen van onzuiverheden gebeurt door gebruik van Salicylzuur en Honingextract.

4. Insluizen van antioxidanten zoals vitamine A en -E, witte thee extract en paardenkastanje extract plus hyaluronzuur is zinvol voor de opbouw van de gezonde huidstructuur.

De antioxidanten die ingebracht worden, spoelen niet zo maar weg, maar vormen een natuurlijke barrière tegen de vrije radicalen en beschermen zo de huid tegen de verouderende elementen.

Wij werken samen met alle zorgverzekaars

Indien u aanvullend verzekerd bent, worden onze behandelingen vaak gedeeltelijk of geheel vergoed.

Dit is afhankelijk van de zorgverzekering die u heeft afgesloten, met name de aanvullende verzekering.

Voor de zekerheid verwijzen wij u naar uw verzekeringspolis.